Wednesday, November 5, 2014

Anwar tak sabar ke SUNGAI BULOH; Macai tak larat hujah ...


Itu pasal budak-budak dia sebarkan SPIN bodoh yang mudah dipatahkan....

8 HUJAH SIMPLE (tapi sebenarnya bodoh) YANG AKAN MEMBEBASKAN ANWAR IBRAHIM KHAMIS INI

Pertama, dubur Saiful tiada kesan kecederaan, kerana dia tidak diliwat sebaliknya dia masukkan objek plastik ke dalam duburnya sendiri. Ini ada laporan dari Doktor Osman.

Kedua, tiada sampel air mani Anwar dalam seluar dalam, dubur dan anus Saiful, sebaliknya yang dijumpai ialah sampel sel DNA Anwar.Sampel tu boleh diambil dari peluh Anwar di lokap.

Ketiga, sampel sel DNA Anwar dicuri semasa di pusat tahanan melalui tuala, berus gigi dan botol air mineral, kemudian dimasukkan ke seluar dalam dan sampel anus Saiful.

Keempat, Saiful mendakwa dia tidak membuang besar selama tiga hari untuk mengekalkan bukti dalam anusnya, tetapi mengapa ada sampel DNA lelaki yang tidak diketahui dalam anusnya? Sekiranya sampel itu dicemari, mengapa masih boleh digunakan sebagai bukti?

Kelima, Saiful mendakwa dia tidak rela, dipaksa dan tidak dapat tahan lagi, tetapi mengapa dia membawa jeli KY sendiri?

Keenam, Saiful mendakwa merasa sangat sakit semasa diliwat tetapi tiada kesan luka dijumpai?

Ketujuh, kalau Anwar memberikan hadiah kepada Saiful boleh dijadikan bukti kesalahan, mengapa Saiful berjumpa secara peribadi dengan Najib dan bekas ketua polis dua hari sebelum diliwat tidak dijadikan bukti?

Kelapan, mengapa pihak polis perlu "mencuri" sampel DNA Anwar di pusat tahanan dan tidak meminta secara terbuka dengan Anwar? Bukti mesti diambil semasa kejadian, mengapa ia diambil secara diam-diam atau melalui perangkap (entrapment evidence) dari pusat tahanan?

Simple sangat hujah-hujah ni dibandingkan dengan hujah Syafee yang berbolak balik.

Kita doa pada Allah untuk menggerakkan hati hati Hakim ke arah keadilan.

Tak payahlah ... berbalik ke DNA. Kalau takde reasonable doubt berkenaan DNA, masuklah.

Isu lain tu standard spin AMK.

No comments:

Post a Comment