Thursday, September 18, 2014

Sejak menjanda, Nurul geli-geli dgn orang PAS plak... Geli tak Shida jadi isteri MB?


Wah Nurul geli-geli dengan orang PAS. Sejak menjanda, macam-macam Nurul. Eh ... dengar ada kes Sekim Mesra Usia Emas - Fasa II.

Baca kisah Nurul geli-geli oleh Sayuti Omar:


Baca komen Semut Hitam SINI.

Hah ... nak tahu pula, Nurul geli-geli tak Shamidar, kekasih ayah baal jadi isteri MB pada madu jantan ayah?



Setiausaha Sulit kepada Sultan Selangor, Datuk Mohamad Munir Bani mengesahkan Istiadat Angkat Sumpah Menteri Besar Selangor yang baharu akan diadakan Selasa ini pada jam 10.00 pagi. Beliau turut berkata, majlis itu akan diadakan di Istana Alam Shah, Klang.

Bagaimanapun, beliau tidak mendedahkan siapa yang bakal dilantik sebagai menteri besar yang baharu itu. Antara nama yang telah dicalonkan adalah Presiden PKR/bini Anwar Ibrahim, Wan Azizah Wan Ismail dan Pesuruhjaya Pas Selangor, Iskandar Abdul Samad, Timbalan Presiden PKR Azmin Ali.


Sg Rapat 

Orang PKR pun sudah mula kompang bakal MB sebagai Azmin. Anwar pun sudah minta maaf sekali lagi dengan Sultan setelah ditegur. 

Dia pun tak berani bercakap sejak lebih 60% pandangan awam menyalahkannya. BAca AIDC SINI.


Ada ura-ura Wan Azizah meminta Khalid kembali ke PKR sebab dia tak mahu Azmin jadi MB tapi tak lojik khabar angin ini.Mungkin Anwar lakukan untuk Azmin.

Namun begitu, macam-macam kemungkinan lagi. Ada Dr Yunos, Iskandar, dan lain-lain dari PAS. DAP pun tak kata setuju kalau Azmin. Baca BNBCC SINI

Cikgu Pa dah minta PKR dan DAP terima pilihan Sutan. Iskandar kah? Sapa pula akan geli hati akhirnya???

No comments:

Post a Comment