Tuesday, September 23, 2014

Bila 'start' main politik kotor, keluar lagi macam-macam kisah

Bersambung pendedahan pemimpin PAS yang kaki perempuan tapi mahu rosakkan nama calun BN yang pernah bercerai dengan isteri kedua yang muda SINI, ada lagi cerita yang jadi bahan bualan di media sosial.

Betul atau tidak, baca dulu berikut:

 
Abby pernah dikaitkan dengan ADUN bagi Kelaboran yang hanya bersebelahan dengan DUN Pengkalan Kubor


Pelbagai macam khabar angin melibatkan Abby dengan pemimpin dan ahli parlimen PAS diakhiri dengan perkahwinan sebentar Abby dengan anak muda yang dikatakan kerja dengan Abby. Perkahwinan berakhir dengan cerita Abby mencakar muka suami mudanya.

Namun ada khabar angin yang mengatakan Abby sudah berkahwin dengan seorang pemimpin PAS sebelum mengahwini anak muda ini. Ada kata Zaki Ibrahim, ada kata Raja Bahrin, ada kata Tamrin Ghaffar pun cuba dan macam-macam.


Mengikut perbualan sosial media di atas, pemimpin tersebut ada Husam Musa.Wallahu hu alam. Empunya badan yang lebih mengetahui.


Khabar angin ini tidak ada kaitan terus menerus dengan PRK Pengkalan Kubor. Entah apa relevennya tapi hanya boleh kata usahlah nak main hal peribadi dan bermain politik tidak ada kesopanan. Terutama sekali kalau sendiri pun tak betul.

No comments:

Post a Comment