Thursday, April 2, 2015

Demi Betty, sana sini diroboh!!! "TIME TO CASH OUT on Penang!!!"


KAMPUNG Bagal Jermal berhampiran Persiaran Gurney semakin terhimpit

Persiaran Gurney yang menjadi tumpuan pelancong dari dalam dan luar negara di sini, bakal berubah wajah tidak lama lagi selepas sebahagian kawasan tersebut dijangka dibangunkan dengan projek komersial. Perkara itu berikutan notis yang dikeluarkan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) bagi kerja-kerja pembangunan tanah di atas lot 1011, 1372 dan 2882 di kawasan berkenaan.




Sebahagian lot tanah tersebut meliputi kawasan Jalan Kelawai berdekatan bulatan Persiaran Gurney serta kawasan penempatan penduduk. Projek terbaharu oleh MPPP itu mengundang kebimbangan penduduk kerana bakal merubah sepenuhnya landskap Persiaran Gurney pada masa depan.

 Malah, projek pembangunan itu juga bakal menyebabkan Persiaran Gurney bertambah padat dengan bangunan komersial, sekali gus memburukkan lagi keadaan lalu lintas yang sudah sedia sesak ketika ini.

 Menurut jurucakap Citizens Awareness Chant Group (Chant Group), cadangan pembangunan di atas tapak tanah milik MPPP itu sangat mengejutkan memandangkan kawasan berkenaan disifatkan sudah terlalu sesak dengan pembangunan komersial.

Baca di Anak SeberangSINI




 MPPP robohkan kawasan perniagaan di Seberang Prai.



Kedai cina pun ada dirobohkan.

Guan Eng hanya sibuk nak projek hartanah atas permintaan Betty yang merupakana salah seorang ahli pemegang Amanah dalam Penang Chinese Chamnber of Commerce untuk jaga hal ehwal hartanah.

Hal sampah tak dipedulikan langsung.




Ni semua pasal citarasa Betty canggih ...


Facial buat di eropah dan khabar angin berkata Guan Eng belanja sampai RM70 ribu supaya muka isterinya setanding dengan Chai Ho!!!!

Khabarnya Guan ENg dan Kit Siang akan cabut dari Penang setelag menyedari umur Kit Siang dah lanjut dan akan ikut jejak langkah Lee Kuan Yew. Guan Eng sedar orang Penang mulai meluat dan benci ter hadapnya.

TIME TO REAP THE FAMILY's MANY YEARS OF SUFFERING AND SACRIFICE IN POLITICS!!!

No comments:

Post a Comment