Monday, April 13, 2015

Masa seminggu pada AmBank LAMA HABIS TEMPOH juga .. Azwandin


Azwandin JMM mahu Ketua Audit buka semula siasatan berhubung Perwaja dan MISC-Petronas yang membabibitkan Tun Dr Mahathir.

Katanya kerajaan diberi tempoh seminggu atau 7 hari untuk mulakan siasatan. Kini hari ini, dah tinggal 5 hari lagi tinggal. Kenyataan keluar pada 12hb April dan ini bermakna dia buat enyataan pada 11hb Aprl. Hari ini sudah 14hb April dan tinggal 3 hari.

Naya Dato Najib kalau dalam 3 hari tak hantar Ketua Audit ke Perwaja dan Petronas, habis Dato Najib akan ditumbang untuk digantikan orang lain sebagai PM ka?

Hebat boleh cabar PM dan kerajaan. 3 Hari lagi habih kerajaan jika tak ikut amaran Azwandin dan JMM.

Kami pun dok fikir mesti dah habis kot Ambank sebab dulu pun kena amaran untuk 7 hari lakukan sesuatu:


Lani LGBT tu belum di transformasikan jadi laki2 atau pompuan. Tak juga ada cerita LGBT kena nyahkan dari Ambank sebab orientasi seks mereka?

 Harap kali ini Azwanddin tunjukkan keseriusan sebab kami dah tak ingat isu-isu sebelum tahun 2000 yang dah lebih dari 15 tahun. Pasti dokumen pun dah simpan dalam warehouse atau store mana-mana. Nak cari dokumen berada di mana pun makan lebih dari 3 hari, inikan pula nak cari dan odit.

Dah adakah siasatan tentang Petronas dan MISC? Bukankah dah odit dulu? Dua-dua public company mesti dah ada odit.

Hal Perwaja kan sampai bawa kes terhadap Eric Chia. Kami dah lupa ...

Azwandin ingat kot ... cecrita. Pasal 15 tahun dulu ingat ka? Kedai mana hang kerja??? Opps sorry ... hang kerja Bank mana?

No comments:

Post a Comment