Monday, November 3, 2014

Boleh kah pembelaan heret Saiful ke penjara?


Terbaca di Jomo Malaya semalam:

Group peguam bela difahamkan akan menyiapkan pembentangan mereka selepas pembentengan pendakwaraya tamat... Pendakwaraya masih tetap dengan pendirian mereka bahawa DNA itu sama dengan DNA kepunyaan Anwar Ibrahim... Mereka juga konsisten dengan Cara DNA itu diambil dan pastinya jawapan peguam bela pastikan akan menemui jalan buntu...
Kemungkinan besar, team peguam bela akan cuba mengalihkan isu kepada perkara lain... Jika benar apa yang berlaku, kemungkinan game terakhir mereka adalah dengan mengheret Saiful sama ke dalam penjara...
 
Sepenuh di SINI.
 
DIbuatnya Saiful dimasukkan ke dalam bilik penjara yang sama... nyaya Saiful!
 
Dari pembacaan berikut:
 
 “377A. Carnal intercourse against the order of nature - Any person who has a sexual connection with another person by the introduction of the penis into the anus or mouth of the other person is said to commit carnal intercourse against the order of nature.”

“377B. Committing carnal intercourse against the order of nature - Whoever voluntarily commits carnal intercourse against the order of nature shall be punished with imprisonment for a term which may extend to twenty years, and shall also be liable to whipping.”
 a
Saiful kena ke tidak? Yang voluntarily adalah anwar. Yang masukkan punai adalah anwar. Saiful tak gunakan punainy ... boleh ke kena?   


Dah nampak kena ni ... padanlah Zuraidah nak ajak robohkan gate... Kuat PATI penjual buah dari Bengkalis.

Bawak bertenang. Ambik sembahyang, kau orang Islam pluralisma boleh ikut sama sembahyang. Tukang gendang pun Adam adli.



 
 

No comments:

Post a Comment