Tuesday, October 7, 2014

Usah tunjuk bodoh, elok SAMM hantar memo pada Azmin Ali!!!


Khabarnya Chegu Bard dan kumpulan SAMM akan berkumpul dan parlimen untuk serahkan memo bantahan. Harapan mereka untuk bina wave penentangan rakyat terhadap kenaikan minyak dari rasionalisasi subsidi. 

Entah berapa yang mahu hadhir lagi demo-demo dan serah-serah memo begini.
 
Orang dah jelak ... nak marah atau sokong kerajaan, tunggu pilihanraya. Sambil itu, cubalah SAMM yang hanya proksi PKR guna otak dan hujah beri idea selesaikan masaalah RM23 billion subsidi?
 
Itu kalau SAMM ni pejenis udak pass pekriksa dan bukan calus tahun pertama kedua di Universiti atau GPA bawah 2.0 kikiki ....

Setakat yang kami ingat, PKR hanya boleh guna tipu helah untuk selesaikan masaalah sedemikian. Teringat cara buku Jingga nak biayai pembangunan dan perbelanjaan menggunakan "penjimatan" dari belanjawan. 
 
Apa punya auta???

Cukup-cukuplah buat kerja bodoh Badrul. Selesaikan dulu masaalah Anwar brahim yang dapat sebat RM15 juta walaupun kata gaji dia sebagai Punai yang Sihat adalah RM1 sebulan. 


Selain itu, Chegu Bard patut pantau lakunan Azmin Ali nak lakukan lakunan penyapu baru untuk periksa lori sampah dan tong sampah. Bukan kami tak tahu Azmin nak samun RM3 billion duit MB Inc. 
 
 
Sedang menunggu, nak sapu projek Datum Jelatek. 

No comments:

Post a Comment