Sunday, October 26, 2014

Polis usah termakan provokasi Tian Chua, biar underworld ajar nanti


Anwar sudah terdesak maka mereka terpaksa lakukan sesuatu untuk provokasi pihak berkuasa dan seterusnya menaikkan sentiman anti kerajaan yang kuat supaya menarik kedatangan ke himpunan 28 dan 29hb depan mahkamah.

Ikut rancangan, Anwar akan adakanlah solat hajat yang mana selepas otu, mereka akan ke Universiti Malaya anjuran Presiden PMUM.

Program ini tidak dibenarkan pihsk Universiti. Sebahagisn dati psywar, mereka kata polis akan ambilalih untuk tarik perhatian dan kedstangan.

Itu round pertama untuk provokasi 24 jam terakhir.

Pada esuk hari, Anwar telah lantik stuntman PKR, Naib Presiden Tian Chua untuk jadi Ketua perhimpunan pada 28 dan 29 Okt. Dia akan dibantu oleh Khairul Anwar Ahmad Zainuddin @ Jonah. Mangkuk lain yg telibat untuk kumpul orang ada Hishamudfin Rais.

Hisham dengan budak2 dia akan buat sketsa dan ceramah terbuka pd 28 dan 29 di hadapan pekarangan mahkamah.

Manakala, Tian Chua dengan Jonah akan buat provokasi terhadap polis pada hati pertama supaya pada 29 okt kelak orang ramai datang.

Media alternatif akan digunakan untuk war wsr provokasi polis. Ceramah terbuka akan guna sistem PA dan loud hellar supaya polis halang dan tangkap mereka  yg ada loud heller.

Oleh itu, polis janganlah terperangkap dengan game Tian Chua dan kawan2 anarkisnya. Jangan risau passl nak lepaskan geram di atas Tian Chua kerana ada tangan hitam akan kerjakannya.


Tian Chua sudah guna wang dari underworld untik biayai politiknya dan jntuk pajai kereta mercedes. Sebagai balasan, mereka dijanjikan projek. 

Khabarnya dia dapat projek Selayang yang mana dia dapat habuan RM10 juta. Masaalahnya duit dia srbat, hutang tsk settle.

Kemufiannya Tian Chua bermusuh dengan TSKI dan juga Azmin, maka dulu tak ada harapan. Sekarang pun tak ada harapan.

Bila dituntut, dia kata nak mintak Lim Guan Eng. Tapi di reject. Tunggu masa dia bakal tinggal apa nak jadi.


No comments:

Post a Comment