Friday, October 31, 2014

Anwar punya rakus dan ganas setanding untuk kaldai



Ketua Pendakwaan, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah memberitahu mahkamah hari ini bahawa Mohd Saiful Bukhari Azlan adalah mangsa penderaan seksual majikannya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Kata beliau, kes ini adalah kes penderaan seksual antara majikan dan pekerja iaitu antara Anwar dan
pembantu beliau, Mohd Saiful enam tahun lepas.

“Muhammad Shafee berkata, kes penderaan seksual tidak hanya berlaku kepada wanita tetapi juga kepada lelaki. Dalam kes ini Muhammad Shafee menegaskan Mohamad Saiful Bukhari mempunyai hak untuk mendapatkan pembelaan,” lapor wartawan Khairulanuar Yahaya dari Utusan Malaysia.


Sepenuh di AIDC

Hujah Tan Sri Shafee…

10.15am: Shafee berkata selepas cuba untuk mengatur jadual hari itu,Anwar bertanya kepada Saiful, “Bolehkah saya f ** k you hari ini?”

Ini menunjukkan hubungan intim antara mereka, hujah Shafee.

Saiful, katanya, keberatan dan Anwar marah dan mereka pergi ke bilik tidur utama dan di sanalah mereka melakukannya.

10.15am: Shafee seterusnya membaca apa yang didakwa berlaku pada hari itu untuk menunjukkan bahawa Saiful tidak mungkin mereka keterangannya di mahkamah.

Katanya, pemeriksaan balas oleh Karpal (Singh) di mana sebelum meninggalkan kondominium tersebut, mereka (kedua-dua Anwar dan Saiful) minum Nescafe tiga dalam satu dan karipap.

Dari Pisau SINI

Anwar mesti rakus dan ganas. Pasti bisa merogol kaldai ...

Padanlah dia takut disoalperiksa maka buat kenyataan hanya dari dock. Tak mahu lagi keluar cerita. Alibi yang diatur 6 orang pun dia pun tak berani keluarkan

Bukan ke best dapat ditanya tentang sejarahnay dengan jantan dan perempuan ...





Setakat cakap luar kandang saksi tanpa disoalperiksa, ianya tiada kredibiliti dan hakim perlu ambilkira termasuk penafiannya yang bukan nafi tapi konspirasi!!!

No comments:

Post a Comment