Tuesday, October 28, 2014

KY Jelly penentu antara "suka sama suka" atau penjara?

Memetik laporan dari Rakyat News:

 Sri Ram berhujah bahawa hakim perbicaraan langsung tidak memberi tumpuan terhadap bahagian berkenaan dalam kes terbabit, walaupun perkara itu (penggunaan KY Jelly) menjadi tumpuan asakan dalam pemeriksaan balas oleh peguam Karpal Singh.

Sri Ram berkata dalam keterangannya, Mohd Saiful menyatakan air mani terus berada di dalam anusnya selama beberapa hari, tetapi dalam keterangannya ketika disoal balas oleh Karpal, Mohd Saiful berkata dia tidak mandi selepas berlaku kejadian itu dan hanya membilas tubuhnya, tetapi mandi pada pagi sebelum kejadian itu.

"Ini menunjukkan keterangan Mohd Saiful tidak konsisten," katanya.

Laporan sepenuh di SINI


Dalam hal lain, Peguambela serta bekas Hakim Mahkamah Persekutuan, Dato Gopal Sri Ram ada mengulang isu "suka sama suka' yang menyebabkan Datin Seri Wan Aziz tunduk kepala memahami implikasinya jika lepas atas hujah suka sama suka.

Peguam Anwar ulang consensual sex. Baca GAP SINI


Tentunya adanya KY Jelly merupakan elemen "suka sama suka." Sediakah Anwar yang telah menjadi pelopor liberalisma dan Islam Liberal yang sesat untuk terima hakikat bahawa ianya berlaku dan atas suka sama suka, maka ini membolehkannya elak dari penjara.

Baca Gelagat Anwar SINI


Usaha pihak peguambela adalah untuk "create doubt", maka cukupkah untuk mengenepikan fakta air mani di dubur Saiful adalah kepenyaan Anwar Ibrahim el Jubori wal Penipu?

Betulkah tiada bukti KY Jelly di tunjukkan di mahkamah?


Media seperti Sun, MD, MySinchew.com, dll menghebahkan hujah peguambela.

No comments:

Post a Comment