Tuesday, October 28, 2014

LIVE from Putrajaya: Sangeet recycle hujah basi tentang bukti DNA



Jam 11:55: Sangeet cuba timbulkan isu tentang penangkapan Anwar dan bukti-bukti. Hujah recycle di mahkamah tinggi dan rayuan. Analisa di KL Xpress SINI





Semua isu recycle ... dah dijawab. Ingat pihak pendakwa bodoh ke????


Jam 11:00 Mahkamah berehat sebentar.

Nampaknya peguam Anwar masih lagi dengan isu lama yang sudah dibincang di Mahkamah Tinggi dan Rayuan. Cuma replay dan tiada isu baru ... hanya usaha nak create doubt.

Surendran masih cuba enegakkan benag yang basah berhubung penafian luar kandang ...

 Padahal dah di explain hakim SINI 

Bulletin Sengal turut mengulas SINI


Jam 1055: Pak Jabir pelakun Hantu Mak Limah sedang cecrita tentang rasuah, BN kerajaan zalim, sokong dan kenang jasa Anwar. Haaa ... anwar kasi dia projek tapi orang lain dia tak dapat ke?

Patut ajak Mak Lampir sekali kikiki 

Kepentingan sendiri.

Berikut adalah video puak reform-basi tanpa PAS tapi nak takbir.  Bunyi puak liberal ni macam nyanyi di church ... no offense to Christian. hanya untuk these liberal muslim jokers ....








Jam 1040: Penyokong Saiful di belah kanan POJ. Ada dalam 200-300


Jam 10:35: Adam Ali menyanyi kononnya lagu petani. Kalau dah belajar, fail dan kena buang. Diatur tak boleh. Diajar ytak mahu ikut.

Eloklah masuk ke kebun dan tahulah dan fahamlah kamu susah senang bertani.

Tiada majikan mahu ambil pelajar yang tidak ada disiplin dan fokus. Kesian ... semua ni Melayu. CIna tak nampak pun batang hidung ikut buang masa.


Jam 1028 -1031: Presiden Suara Anak Muda Malaysia Mazlan bisingkan mengenai acara mereka di UM gagal. Dia persoal mengapa pintu pagar UM ditutup seawal jam 4pm dan tiba UM tiada eletrik. Budak tak masuk Universiti mana tahu undang-undang?

Ingatkan PMUM yang organise? Kenapa SAMM yang bising?

Katanya kejayaan mahasiswa merempuh masuk pagar UM merupakan kejayaan sejarah mahasiswa yg terkini. Mahasiswa ke orang luar termasuk Johari Abdul?

Dia kata mahasiswa tidak bodoh dalam era kini. Ingat majikan mahu pelajar-pelajar yang tak hormat peraturan dan tak ada disiplin tak mahu ikut kata???

Dia dikuti oleh Fazlan, Pengerusi Persatuan Mahasiswa kebangsaan Islam (sesat) Malaysia sebab sokong peliwat dna kuat menipu




Jam 1030 Macam-macam kegiatan dibuat di hadapan POJ namun begitu hanya ada dalam 350-400 saja yang hadhir. Mana dia 2,000 Tian CHua dan Jonah????

Senagaj diletakkan kenderaan 4x4 hilux tepi kiri POJ.


Jam 0950: Kereta diletak di hadapan gate untuk rempuh mahkamah







Jam 0940: Ketika anwar datang, puak-puak reform-babi ni semua cuba merempuh. 



Jam 0935: Elizabeth Wong dan Lajim kelihatan



Jam 0900-0910 KETUM DAN KIPAS sampai dengan laungan reformasi kedengaran. Mereka masuk ikut pagar depan mahkamah.


Belletin Sengal menulis:

... polis dah semakin bijak. Sedar bahawa polis sengaja diprovokasi untuk mengambil tindakan terhadap keganasan penyokong pembangkang supaya boleh dipolitikkan, maka beberapa pendekatan baru diambil.

Antaranya, buat pekak,buat bodoh, sengaja tidak campur tangan dan yang seumpama dengannya.

Inilah yang berlaku di Istana Keadilan Putrajaya pagi tadi, cubaan pembangkang memprovokasi polis dengan mengacah untuk merempuh pagar menghala ke bangunan Mahkamah, tidak berjaya.

Semalam, kerjasama segelintir pelajar dengan pengurusan Universiti Malaya pro pembangkang untuk merempuh pintu pagar utama Universiti berkenaan yang di dakwa cuba menghalang Anwar dari berceramah, juga gagal mendapat perhatian polis.

Seterusnya di SINI

Adakah hari ini akan diteruskan usaha untuk provokasi polis dan jadikan isu?



Khabarnya penyokong anwar dibayar RM100-150 seorang untuk hadhir hari ini dan cuba lakukan provokasi. BAGI YANG TAK DAPAT LAGI, MINTAK PADA TIAN CHUA DAN KHAIRUL@ JONAH.

No comments:

Post a Comment