Wednesday, October 22, 2014

Azmin tak kisah, Ketua Pemuda PAS Pis Puss pula yang sibuk


AIDC SINI melaporkan Azmin macam acuh tak acuh bila diminta sokong Anwar.

Facebook pro ulama, El Haraki mendedahkan satu rombongan telah menemui Azmin di bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) baru-baru ini merah muka apabila Menteri Besar Selangor itu memberi reaksi negatif tentang kempen parti untuk membebaskan Anwar berkaitan dengan kes liwatnya.

Sebaliknya, Azmin memberi syarahan kecil berkaitan dengan keperluan manusia insaf dan taubat nasuha.

“Allah tidak jadikan taubat nasuha sebagai perkara main-main..berapa banyak peluang yang telah diberi..” kenyataan Azmin dipetik.

Azmin juga dilaporkan berkata tidak ada pemimpin yang lebih besar daripada perjuangan parti.

------------------------

Mungkin sekali hanya lakunan Azmin tapi hairannya si bahlol ketua pemuda PAS pula beriya-iya kerahkan pemuda PAS untuk ke Putrajaya sedangkan presiden dan parti sendiri dikritik dan diugut oleh puak PKR dan DAP.

Sg Rapat menulis Ketua pemuda PAS ini dah macam Ketua Pemuda PKR:



Ketua Pemuda Pas Suhaizan Kayat sudah memulakan langkahnya secara terang memberi sokongan kepada Anwar Ibrahim. Beliau mengarahkan semua pemuda Pas turun berdemo pada 28 Oktober nanti bagi memberi solidariti buat pemimpin tersayang mereka Anwar Ibrahim.

Cuma yang lebih pelik dan hairan, munculnya Ketua Pemuda PAS Malaysia saudara Suhaizan Kayat yang menyatakan sokongan padu buat Anwar Ibrahim. Walhal apakah Suhaizan lupa tarikh yang sama juga Presiden Pas Haji Hadi akan berdepan dengan mahkamah diatas tuduhan isu pil kuda yang dicipta oleh PKR?

Dimana solidariti Suhaizan buat Presidennya sendiri? Baca sepenuh SINI
------------------

Memang badigol wal bahlol. Tak nampak ke malam tadi Permatang Pauh pun macam tak mahu layan dah hal keliwatan Anwar.

No comments:

Post a Comment