Tuesday, October 7, 2014

Arab mana Anwar bawa untuk halalkan meliwat

Sesat di atas dibawa masuk oleh rakan sepemikiran Anwar, Saifuddin Abdullah ...BACA MIK SINI

Khabarnya menjelang rayuan akhir Anwar pada hujung bulan ini untuk kes meliwat jantan. Anwar sudah panggil beberapa Arab untuk majlis ilmu di rumahnya di Bukit Segambut Dalam
Hebat ... jika hakim liberal mana-mana tak di xxx kan (takut hina mahkamah), Anwar sudah tidak ada hujah untuk rayu dari kes meliwat, tapi masih sempat nak majlis ilmu. Tak lain tak bukan Anwar mesti cuba mencari nyawa. 

Buat masa ini Anwar sedang cuba menimbulkan kemarahan rakyat dari rasionalisasi minyak.  nak masuk penjara. Dari apa yang difahamkan, Anwar telah menjemut Maulana Ihsan Hendrick serta Dr. Sheikh Tareq Mohammed Al-Suwaidan.

"Maulana Ihsaan Hendrick yang kini merupakan Presiden Muslim Judicial Council. Tokoh gerakan Islam tersohor Afrika Selatan ini juga turut menyandang jawatan Pengarah Yayasan Al-Quds Afrika Selatan merangkap Ketua Pasukan Konvoi Kemanusiaan Afrika Selatan ke Gaza, Palestin.

Dr. Tareq Mohammed Al Suwaidan merupakan tokoh terkemuka Kuwait yang juga memimpin Ikhwanul Muslimin Kuwait. Merupakan CEO Gulf Innovation Groups dan Pengerusi AWARE (Advocates for Western-Arab Relations & Exchange Majlis), beliau merupakan jurubicara terkenal di Kuwait dan peringkat antarabangsa khususnya dalam bidang pengurusan dan perancangan strategik. Dr Tareq turut sebagai penulis terkenal yang telah menulis lebih daripada 30 buah buku."

Jika Yusof Qardawi ditipu Anwar untuk percaya dia telah dianiayakan dan ketika Qardawi bercakap di SUbang Jaya, kata-kata Qardawi disalah terjemah oleh penterjemah PKR, apa pula trick Anwar nak kelentong Arab-Arab.

Takut Arab-Arab ini adalah Arab Islam Liberal yang kata Iqraha FIddeen memboleh orang Islam murtad.

No comments:

Post a Comment