Friday, October 3, 2014

Pudin, Jo Bedul balik ke UMNO ATAU game Azmin tendang mereka???


Satu gerakan sedang dilakukan untuk membawa masuk dua pemimin kanan PKR menyertai semula UMNO. Gerakan terancang ini akan dilakukan secara besar-besaran untuk melumpuhkan PKR dan memalukan Ketua Umum rentetan krisis di Selangor. Ia melibatkan seorang saudara kepada pemimpin kanan PKR dan di pihak PKR diketuai oleh rakan mantan Abimnya ... 

Baca MyMassa SINI

MESEJ YG SEDANG TERSEBAR DI KALANGAN PEMIMPIN2 PKR 》》》

Satu gerakan sdg dilakukan utk membawa masuk Saifuddin Nasution, Johari Abdul dan sekumpulan ketua/ajk cabang ke dlm umno. Gerakan terancang ini akan dilakukan secara besar2an. 

Tujuan melumpuhkan PKR dan memalukan Ketua Umum rentetan krisis di Selangor. Di pihak umno gerakan ini diketuai oleh Shahlan Nasution Ismail (supol najib@abg saif). 

Di pihak PKR diketuai oleh Johari Abdul. Beberapa pegawai BTN menjadi org pengantara termasuk menyediakan habuan utk mereka. 

Saif dan Joe telah dijanjikan jawatan tertentu dlm BN. Kita berharap agar lembaga disipilin PKR dpt mengambil tindakan segera memecat mereka sebelum mereka melakukan pengkhianatan kpd parti. 

Mohon semua ahli forward mesej ini kpd ketua umum dan presiden utk memberi tekanan kpd mereka agar kes ini diberi perhatian segera.



Apa ke jadahnya shahlan nak deal. Umno tak hbs2 ke nak bagi ruang kpd pengkhianat ?!


P/S adakah ini game Azmin nak tendang Pudin Jerawat Batu dan Joe Bedul kluar PKR????

No comments:

Post a Comment