Thursday, October 2, 2014

Ong Kian Meng pula reka cerita tentang logi sisa



Pada 24 September 2014, Ahli Parlimen Serdang YB Ong Kian Ming telah mengeluarkan kenyataan yang menggesa saya untuk mendedahkan dokumen-dokumen tender berkenaan cadangan pembinaan sebuah loji sisa kepada tenaga (WtE) di Kepong.

Menurut YB Ong Kian Ming, sekiranya saya gagal berbuat demikian, saya akan dianggap sebagai ‘penipu’ kerana beliau mendakwa saya telah berjanji untuk mendedahkan dokumen-dokumen tender itu ke pengetahuan umum.

Saya ingin menjelaskan di sini bahawa saya tidak pernah berjanji di Dewan Rakyat mahupun kepada YB Ong Kian Ming sendiri. Untuk memperkukuhkan kenyataan saya ini, saya menyiarkan semula salinan-salinan Hansard terbabit....

Baca di Mat Kilau Pulai Pinang SINI

No comments:

Post a Comment