Wednesday, October 8, 2014

Dahlah lari dari polis, Pariah kawan Anwar maki polis bila ditangkap.... !!!


Sebuah kereta Mercedes WVQ 69 telah ditahan dua polis ketika rondaan di Lebuhraya Seremban menghala Kuala Lumpur selepas RnR Nilai dua hari lepas pada hari Isnin.

Kereta yang bercermin mata gelap enggan berhenti walaupun lampu beacon dan siren dibunyikan. Malah dia cuba melarikan diri hingga polis terpaksa mengejar pada kelajuan 240 batu sejam.

Mereka masih enggan berhenti ketika memasuki Tol UPM lalu polis terpaksa memintas kenderaan tersebut dan mengacukan senjata ke arah kenderaan tersebut. Mereka diarahkan keluar dari kenderaan dan meniarap. Tiga lelaki India dan pemandu keluar dari kenderaan dan meniarap di atas jalan.

Semasa mereka sedang digari, salah seorang dari mereka memperkenalkan dirinya sebagai Dato Vikneswaran dan mengaku sebagai rakan Dato Seri Anuar Ibrahim. Sementara itu, penumpang hadapan dan belakang telah keluar dari kenderaan dan merakam situasi kejadian dengan menggunakan telefon bimbit milik mereka.

Semasa kesemua mereka ditahan, polis telah dimaki dengan perkataan "POLIS PUKIMAK dan CIBAI POLIS"


Difahamkan antara penumpang itu bekerja di pejabat peguam. Penumpang yang bernama Dato Vikneswaran pula telah menendang bahagian hadapan kenderaan polis Evo dan telah menghantuk kepalanya salah seorang anggota tugas am yang membantu.


Selain itu, kesemua polis yang menyaksikan kejadian telah dimaki hamun sebagai "POLIS PUKIMAK" dan kata-kata tersebut tak henti dikatakan sepanjang proses penahanan.

Mereka enggan kerjasama.

Dengan isu PPS dan sikap yang ditunjukkan kaum India yang rapat dengan Anwar Ibrahm atau berselindung pada nama Anwar atau pembangkang, bolehkah Malaysia aman bila Pakatan Ralyat memerintah?

Belum berkuasa lagi, mereka dah tunjuk lagak. Teringat keangkuhan Chegu bard tak mahu bayar makan tapi boleh ugut peniaga tepi jalan ketika PRK Kajang

No comments:

Post a Comment