Sunday, October 5, 2014

PKNS beri lembu korban untuk Projek Datum Jelatek sembelih orang Melayu?





Datum Jelatek beri lembu-lembu untuk dikorbankan oleh masjid, surau dan madrasah berdekatan dengan tapak projek Datum Jelatek.Ini adalah taktik biasa yang selalu diguna untuk ambilhati dan dapatkan sokongan bari orang-orang Melayu











Seronoklah masyarakat buat ibadah korban.

Tak lama lagi, tentangan penduduk terhadap projek Datum Jelatek yang mana Menteri Besar Azmin Ali dikatakan mempunyai kepentingan.

Nampaknya tak lama lagi, projek yang dibiayai dengan menjual ssalah satu bangunan kkepada pelabur dari China manakala rumah-rumah dalam bangunan lain akan dijualkan kepada orang ramai.

Bolehkah orang Melayu mampu beli rumah yang harg aboleh mencapai sejuta? Akhirnya yang mampu beli adalah orang-orang cina dna kaum lain yang lebih mampu.

Tak lama lagi, kawasan ahli Parlimen Titiwangsa, dan parlimen berdekatan Gombak, dan Setiawangsa yang majoriti Melayu akan dipenuhi orang bukan Melayu dan hilanglah parimen Melayu dalam WIlayah Persekutuan Kuala Lumpur pada DAP atau cina dalma parti lain.

Sembelihan ini hanya untu jangkamasa pendik untuk makan daging. Untuk jangkamasa lama, akhirnya Melayu yang akan di "sembelih".oleh PKNS. Harap orang-orang lama PKNS sedar bahawa ada orang boleh lihat usaha untuk tutup mata orang Melayu.

Baliklah objektif asal untuk utamakan rakyat teramai bukan ketamakan korporat yang bangsat!!!

No comments:

Post a Comment