Monday, October 13, 2014

Anwar mula tipu daya lengahkan tarikh Mahkamah lagi?


Rakyat menghakim pada pilihanraya, Peliwat dihakim mahkamahTak payahlah nak spin dan nak naikkan kemarahan seolah-olah diri tu tak salah.

Malah kalau dah serah pada rakyat,, jangan pula nak buat lakunan sakit pula. Kali ini, ianya dilakukan oleh Sulaiman Abdullah.
 
Difahamkan bahawa Sulaiman Abdullah peguam utama bagi membela Dato Seri Anwar Ibrahim pesalah seks luar tabie dalam kes liwat telah mengambil cuti sakit selama 3 bulan. 
 
Jika ianya benar cuti sakit diambil selama 3 bulan sudah pasti pada 28-29 Oktober ini pesalah seks luar tabie Anwar Ibrahim akan memohon kepada mahkamah untuk menangguhkan perbicaraan kes tersebut. 
 
Ini memang satu tipu helah bermaruah oleh Anwar Ibrahim yang sengaja meletakkan seorang peguam yang sakit bagi melambat lambatkan proses keadilan di Malaysia.

Mahkamah didesak tidak menerima alasan cuti sakit peguam Sulaiman Abdullah kerana cuti sakit selama 3 bulan merupakan satu alasan yang sudah tentu diragui dan juga ianya dengan sengaja memperlekehkan Mahkamah yang mulia.

Anwar mempunyai ramai peguam dalam pasukan pembelaannya. Sulaiman Abdullah baru diamil kembali sebaik Karpal Singh mati.
 
Untuk rekod Sulaiman Abdullah merupakan peguam pertama bagi mewakili DSAI dalam kes liwat. Namun pada 2008 Sulaiman Abdullah telah menarik diri dari mewakili Anwar Ibrahim atas alasan menghidap penyakit BUASIR. Sebenarnya itu hanya alasan dan kali ini, dia tahu Awwar bersalah.
 
Isteri pernah bekerja dengan SUHAKAM, tapi Sulaiman sanggup menjilat ludh balik untuk perthankan peliwat ini.

No comments:

Post a Comment