Saturday, May 23, 2015

Sekali lagi, Mufti mulut longkang bercakap macam Yahudi



Banyak boleh dikupas dan dipersoal terhadap satu lagi tudugan melulu tanpa usul periksa dan kajian dari mufti mulut longkang ini.

Namun Unspinner mulakan dengan pertama sekalu untuk tanya apa yang telah beliau sendiri lakukan sebagai seorang pegawai tinggi kerajaan negeri?

Bawah beliau ada Jabatan Ugama Islam dan institusi islam negeri serta masjid2 dan surau2 yang boleh digembeling untuk bantu rohingya. Sudahkah dilakukan?

Kedua, adakah kaitan beribadat dengan memuji rasulullah dengan kebajikan orang dlm kesusahan? Jika dilayan hujah ala DAP ini, tak.perlu lakukan majlis ibadah dan lain2 fardhu jika tak bantu orang rohjngya.

Tersirat tujuan jahat si yahudi wahabi ini yang membenci amalan ugama orang lain dan mahu orang ikut cakap dia seorang dari persetujuan konsensus satu jemaah.

Ketiga rohingya yang sedang terapung di laut itu mangsa myanmar ke atau pendatang asing yang mahu masuk malaysia untuk mendapat pekerjaan?

Unspinners nak tahu juga macam mana ada orang bangla desh bersama dalam kapal.

Keempat, tanpa dokumen sah, susah untuk malaysia terima tapi jangan kata Malaysia tiada peri kemanusiaan. Azeez Kelan Putra 1Msia adalah antara yang pertama memberi bantuan.

Kelima dan terakhir buat masa ini buat Mufti berhati dengki mcm Yahudi dan tiada adab mcm orang Khazar adalah gambarajah berikut:


Lain kali, tanya orang bertanggungjawab dulu. Bukan main tuduh.

Asal dapat masuk media suka saja fitnah dan tuduh sebarangan. Jual adab dan roh kepada media ke?

No comments:

Post a Comment