Monday, May 4, 2015

Ceramah PASMA kosong, Iklan palsu Hadi untuk tarik hadirin



Malam tadi ada ceramah dianjur oleh Mujahid Yusof Rawa di Permatang Pasir. Majlis ceramah dan kempen pas (pasma) di kawasan pas.Mereka menjemput Azmin, Tan Sri Muhammad Muhammad Taib dll.

Malangnya kehadhiran PAS, yang lazimnya beribu2, jika tidak puluhan ribu, hanya 100 saja. Satu tamparan buat Mujahid YDP Pas Pulau Pinang.

Yang lagi memalukan PASMA adalah ADUN Pematang Pasir dari PAS, Ustaz Sulaiman pun tak hadhir. Terpaksa pihak penganjur sampaikan salam yg tak dikirimkan dan  beri alasan dia berada sana sini bantu kempen.

Ceramah Azmin pun pelik bila samakan perjuangan Nenek Jijah dengan Dr Mahathir. Perjuangan Nenek Jijah adalah terhadap Dr Mahathir.


Pkr dan pasma sudah begitu terdesak untuk dapatkan undi pas hingga dah buat kerja tahap bodoh.

Mereka kini sebar iklan haji hadi akan ceramah di kubu Anwar yang sering dihadiri ahli PAS di Al Nahdhoh, Kubang Semang pada malam terakhir. Madrasah ini adalah dibiayai Anwar dan diguna untuk pegang orang PAS supaya jadi taksub padanya.

Hadi tak setuju pencalunan Nenek Wan, bantah penentangan Nenek Wan terhadap hudud dan dimaki AMK. Buat apa dia nak datang ceramah dan kempen jika hari pencalunan pun tak datang???

Paling desperate adalah tindakan mereka untuk merosakkan papan kempen BN yang tentu merosakkan nama Nenek Jijah tapi mereka boleh kempen cara negatif terhadap BN guna isu GST.



Takutlah tu ...

No comments:

Post a Comment