Sunday, January 4, 2015

Tolak gabung supaya rakyat terus DERITA dan MARAH untuk undi PAS


Dato Mahfuz Omar sudah umumkan penubuhan dana pembangunan semula kawasan banjir Kelantan di Pokok Sena, Kedah malam tadi.

Sudah ... PAS dah mula nak mentakedarah duit dari orang ramai dengan mengambil peluang dari bencana-bencana dan tragedi-tragedi.

Ingat saja kepada pendedahan Cikgu Non tentang Tabung Memali yang tidak sampai kepada balu dan anak yatim tapi hanya mengkayakan orang tertentu.

Mahfuz membuat pengumumsn tersebut dalam satu ceramah politik khas berkaitan banjir di Jalan Langgar, Alor Setar malam tadi.


Beliau menyuarakan tidak setuju dengan cadangan pemilik akhbar sinar harian supaya umno dan pas bergabung untuk menyelesaikan masaalah banjir yang menimpa Kelantan.

Mahfuz memutarbelit dengan berkata sekiranya umno setuju bergabung semata-mata untuk selarasksn isu banjir, maka sah UMNO adalah penzalim, pembuli dan pendera. 

Hanya lojik PAS saja yang mudah percaya pada putarbelit yang mana cadangan gabung datang dari orang bukan UMNO tapi akhirnya UMNO dituduh.


Mahfuz seolah-olah yakin PAS boleh bangunkan semula Kelantan dengan hanya dana yang PAS pusat mahu umum.

Ia hanya buktikan PAS mahu rakyat Kelantan terus susah dan menderita supaya mereka berpaut harapan pada janji Islam palsu.

Kesusahan dan penderitaan rakyat hanya akan kekalkan pengaruh dan undi Pas dengan kemarahan berterusan terhadap kerajaan BN.

Ianya ditambah dengan janji palsu negara Islam dan hudud ala PAS yang sebenarnya tidak menjanjikan kebajikan buat rakyat dan rancangan PAS tidak akan dikota kerana DAP menentang!!!!


No comments:

Post a Comment