Wednesday, January 28, 2015

Kandang babi lebih utama dari rumah rakyat di Jelatek

Suami Dato Shahrizat sedang mendapatkan perintah mahkamah untuk strikeout dakwaan dari Attorney General. Fakta salah dan kebenaran sedang menyerlah.

Dulu keluarganya dimomokkan lembu dapat duduk kondo, kini jelaslah mereka yang mereka lebih utamakan bina kandang babi moden kononnya berharga RM100 juta dari bina rumah rakyat di atas tanah tapak rumah rakyat Jalan jelatek.

Usahlah Azmin nak auta mesra rakyat!!!




Jalan di Selangor pun macam kolam babi main lumpur ....








Selangor jadi sarang manusia bernafsu haiwan tapi bukan untuk melahirkan anak banyak-banyak macam babi.




Sudahlah Azmin dengan lakukan konon mesra rakyat.



Ia bermula pada tahun 2010 lepas kerajaan Selangor di ambilalih ambilalih oleh PR.

Semasa zaman BN, projek adalah pembinaan rumah mampu milik 18 tingkat yang berharga bawah RM 200,000.  Asal adalah kawasan perumahan flat 5 tingkat PKNS yang mana semua pemilik adalah Melayu.

Pada 2011 projek ini diserah kapada pemaju Datum Corporation dan dibuat utk perumahan kondominium mewah yang berharga dari RM 700k-14.1juta.

Seramai 300 keluarga terlibat (pemilik rumah pkns). Mereka tidak mampu beli rumah harga tersebut walaupun Tan Sri khalid pada masa itu telah peruntukkan koata sbyk 70% utk bumiputera.

Ekoran tiada pembeli, Datum jelatek telah menjualkan kondominuim tersebut secara pukal kepada pelabur dari China, Hong Kong, Singapura & Jepun.

Khalid turut umumkan bayaran pampasan sebanyak RM200,000k. Namun mangsa hanya terima pampasan tidak lebih rm 40k.

Baca

The Selangor Chronicle: DATUM JELATEK, Dosa Azmin Ali Didalangi Teresa Kok Untuk Hapuskan Melayu Di Kawasan Majoriti Melayu Untuk Kesenangan DAP Pada Masa Hadapan -

 THE DEVOUTED SAVIOUR OF TFK: KALAU CINA NAK BERHABITAT DI KAWASAN MELAYU, TAK APA... TAPI MELAYU NAK BUAT BANGUNAN PERNIAGAAN DI KAWASAN CINA, JANGANNNNN... RASISSS!!! -

No comments:

Post a Comment