Thursday, January 29, 2015

Psyche PASMA sudah diliwat Anwar dan dibabikan DAP


Kenyataan tegas Abdul Hadi itu bagaimana pun ditolak mentah-mentah oleh Pasma apabila presidennya dilaporkan berkata bahawa tiada sebab untuk Pasma keluar dari PAS melainkan jika pertubuhan itu menentang perlembagaan atau dasar parti.

“Jika ahli parti tidak setuju dengan perlembagaan atau dasar parti, memang wajar dia keluar parti.
Tetapi, jika sekadar berbeza pandangan, atau tidak setuju dengan pandangan pemimpin, tidak ada sebab untuk keluar parti”, kata Phahrolrazi seperti yang dilaporkan Sinar Harian hari ini.


Pasma nampaknya tidak akan tunduk dan mengalah kepada presiden PAS apabila akhbar sama melaporkan bahawa Phahrolrazi menegaskan “Pasma tidak akan berganjak dengan pendirian, dan tidak terancam dengan mana-mana amaran, malah tetap meneruskan program dialog serta menerima mana-mana ahli parti termasuk PAS”.



Baca PASMA Sanggah Hadi: Tiada Sebab Kami Keluar Pas di KL Express SINI

"Saya Tidak 'Ambil Pusing' Gertakan Abdul Hadi", Kata Presiden PASMA dilaporkan KL Exprress di SINI


Bila dah degil sangat, Dato Mustapha Ali hanya berkata:


Boleh baca di Malaysian Insider di SINI.


Segera terus Pemimpin PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail membidas kenyataan Stopa. Dia  mengingatkan PAS akan jasa KETUM PKR itu.


"Semasa pilihan raya 2008 dan 2013, pilihan raya ketika itu berlangsung ketika Anwar yang bebas dan hasilnya Pakatan berjaya menafikan majoriti dua pertiga BN. Malah menang undi popular.”

Saifuddin berkata, keputusan mahkamah pada Februari depan penting kepada masa depan PR dan juga harapan rakyat yang mahu melihat sistem 2 parti berjaya.

Nampak risau saja Puding jerawat batu

Betul Anwar yang menjadikan Pakatan Rakyat, TAPI dia juga yang menjahanamkan Pakatan Rakyat dengan permainan politik tikam belakang dan perbuatan liwatnya.


Namun begitu, PASMA ni berani pasal ada wang DAP dan permainan Anwar hingga dah rosak pemikiran mereka.

Keberanian PASMa ini boleh dilihat dalam mesej Whats up yang sedang tersebar antara ahli-ahli PAS


>>>> Sehari dua ini Datuk Pharolrazi menjadi mangsa serangan dan kritikan ahli2 pas berikutan kenyataan Datuk Presiden 2 hari lps yg menyamakan pasma sbg org menebuk lubang kapal.

Ahli2 pas tidak mengetahui siapa sebenarnya individu penting belakang pasma.org itulah yg menggerakkan rancangan tubuh pasma.mengeluarkan wang dan sebagainya.org itu yg dimaksudkan adalah naib presiden pas,datuk husam musa.

Itulah dalang sebenar di belakang pasma yg sedang menggerakkan rancangan menumbangkan presiden dlm pemilihan akan dtg.

Tlg sebarkan kpd semua barisan jemaah kita.datuk husam perlu dicampak kelaut dgn segera sebelum kapal kita bocor. <<<<<

Apahal pun, takkan muka-muka ni jadi pemimpin PAS?




No comments:

Post a Comment