Thursday, January 15, 2015

Tugu peringatan batang pelir Nik Aziz dan Husam akan dibina


Dikhabarkan seorang lelaki bernama Mohd Zikri Bin Ropi 45 tahun akan membina sebuah tugu batu asas diatas tanah miliknya sendiri di Jalan Pengkalan Chepa, Kota Baru. 

Tugu batu asas yang bakal dibina itu akan berbentuk menyerupai batu pelir Nik Aziz dan Husam Musa sebagai mengingati 'kejayaan demi kejayaan' mereka dalam meletak batu asas untuk pelbagai projek sepanjang mereka mentadbir Kelantan. 

Tapak lokasi tugu di Jalan Pengkalan Chepa sesuai sekali kerana lokasinya terletak di pintu masuk ke Kelantan dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra. 

Masih lagi nak cuba menipu rakyat

Dengan demikian, beliau berharap anak-anak Kelantan yang pulang ke kampung halaman dan orang-orang luar yang masuk ke Kelantan tahu 'kejayaan hebat' dua pemimpin itu membangunkan batu asas di Kelantan.


Negeri yang baru lepas bencana banjir aku kebuasan tamak dan kealpaan kedua mereka mahu dianggap kaya oleh akhbar organ PAS untuk menipu rakat jelata.


Hakikatnya kekayaan rakyat dan negeri Kelantan dibiarkan jatuh ketangan orang asing luar negeri yang kini membalas hati 'baik' Husam dan Nik Aziz dengan tindak tanduk yang berakhir dengan bala dan kesengsaraan pada rakyat!!!!

No comments:

Post a Comment