Wednesday, February 18, 2015

Video seksi Janice Lee ucap CNY tersebar???!!!


Orang cakap tengah tersebar di Whatss App tapi tak jumpa lagi di You Tube.

Katanya ada buka baju.... sayang Red Tube, Pornhub, dll dah ditahan oleh MCMC (syabas MCMC ... suka dalam sedih :(  ). Tak dapat kita buat siasatan :)

Jumpa yang ini saja:


Apahal pun, kami The Unspinners ucapkan Selamat Tahun Baru pada kaum cina semua. Bagi yang masih bersama DAP, kita harus BBCD sama dia!!!!

Dari kau orang sakit ceret berit dari tak renti-renti makan limau kopek, baik anda isi masa lapang masa cuti untuk dengar video berikut:


Wahai BBCD, hentilah sandiwara nak pertahan peliwat tu. Tak ada maruah perjuangan DAP mempertahankan peliwat. Carilah isu lain untuk dapatkan sokongan!!!

Ugama Islam haramkan liwat. Kristian haramkan liwat. Pasti ugama-ugama lain pun haramkan. Tiada ugama dalam dunia halalkan liwat dan hubungan sesama jenis.

Budaya Melayu yang berkait dengan Islam tolak liwat. Pasti budaya 60 pribumi sabah sarawak, cina, india, dan lain-lain semua tolak kegiatan liwat. Tiada budaya bangsa amalkan liwat dan hubungan sesama jenis.

Binatang pun tak ada hubungan seks sesama jenis. Opps sorry cacing hemaphrodite dia main diri dia dan katanya burong merpati pun ada hubungan sesama jenis.

Apa pula cerita nak human rights ala barat nak dibawa di sini? Itu bukan HUMAN RIGHTS sebab HEDONISM is not human rights. Itu hak binatang buas!!!!

No comments:

Post a Comment