Sunday, February 15, 2015

Gen Y pasti tertipu dengan gerak saraf penyokong LGBT pembela AI


Majoriti rakyat sudah tak sokong peliwat dan bagi mereka, peliwat buang masa mereka sahaja. Si peliwat sudah tak berguna buat mereka.

Setakat ini, strategi dan taktik penyokong LGBT mahu membela Anwar adalah untuk membina isu seolah-olah sepeliwat ini sedang sakit, isu nak keluar penjara tak boleh, isu kerajaan zalim, isu antarabangsa marah, isu beri pengampunan dan isu menuntut pembebasan.



Maka direka cerita macam-macam. Rakyat biasa dan pernah harungi reformasi pertama tidak akan mudah tertipu dengan game lama yang sama. Dikhuatiri anak Gen Y yang tidak hadapai masa pertama kali Anwar dipenjarakan kerana liwat tetapi banyak yang berlagak macam dah pandai, dan berpengalaman. Mereka bakal tertipu dengan mudah akan prmainan psywar peliwat.

Mereka kata Najib nak beri jawatan TPM kepada peliwat Anwar. Padahal ini hanya rekaan Anwar yang menggunakan Yusuf Kala Indonesia untuk konon mahu satukan dirinya dengan Najib tapi sebenarnya untuk reka cerita lain di keludian hari. Hal ini sudah diakui Yusuf Kala.

Ikutkan ceritanya amat bahaol kelabbu asap. Peliwat nak jadi PM dan bukan sedia jadi TPM. Untuk hal bengin, katunlah kalau tidak ada kerjasama BN dan pembangkang. Bukan Timbalan Presiden Indonesia boleh main jadi perantara.

Patut di dakwa hina mahkamah baca TFK SINI

Cerita peliwat sakit dekat penjarahanya bertujuan untuk dapatkan rawatan luar macam dulu. Mula-mula sakit belakang, sat lagi sakit pungkoq dan pelio, suatu masa dulu keracunan arsenik dan suntkan AIDS. Pasti idea baru sedang difikirkan

Bila Kerajaan tak bagi peliwat pergi luar negara untuk berubat maka mereka akan canang satu DUNIA yang kerajaan BN zalim

Kini ada taktik baru nak perguna bomoh untuk kata ada hantu raya. Konon boleh kasi rakyat benci tapi rupanya rakyat makin meluat melihat bomoh khurafat lagi penipu tersebut.





Timbul pula mahukan Tun Dr Mahathir masuk PKR untuk lawan BN. Konon taktik lagakan sesama BN dan lagakan pemimpin dengan bekas kerajaan. Satu dunia gelak termasuk Tun Mahathir bila pencacai mahu Tun masuk pembangkang dan lawan kerajaan BN.

Takkan Tun M yang pecat Anwar akan gantikan Anwar untuk sambungkan cita-citanya? Bodoh ke orang ramai? Orang ramai tak macam otak bekas pengurus nestle yang lakukan 377B dalam pejabat.

Mereka ni semua akan sedia lakukan apa saja sebab mereka menyokong perbuatan yang dikutuk tuhan dan ditolak oleh ugama dan budaya yang dianuti oleh hampir lebih 99% rakyat Malaysia!!!

No comments:

Post a Comment