Saturday, March 14, 2015

LTDL finale: Turun Dataran Merdeka! Sogo tiada demo lagi


Siapa sedar semalam tiada demo di Sogo???

Maknanya minggu lepas tak ada momentum. Kumpul dan kempen gila2 pun hanya dalam 2,500. Itu termasuk orang ramai yang memang lepak hari minggu.

Kalau dikumpul di stadium raja muda atau padang merbuk, mereka kelihatan ciput seluas ciput nuru izzah, nurul nuha dan wan azizah. Tak ada impak dan tak ada kesan.

Sementara itu, untuk mengekalkan anwar yang tidak releven dan tak jadi isu ketidak hadirannya di Parlimen, Nurul Nuha kata anwar sudah susut 3 kg dan berhadapan dengan tekanan darah rendah.


Hah!

Itu saja nak justifikasikan dia tak duduk dalam lokap tapi duduk dalam hospital. Beruk ni kalau tak dapat bontot untuk ditala gitulah perangani dia. Turun berat badan sebab susah hati tak dapat bontot. Gunalah tangan kamu anwar.

Beruk yang gan tak dapat bontot elok diletakkan dalam sangkar macam binatang di zoo sebab di hospotal banyak manusia. Binatang ganas dan kaki maki hamun panggi orang syaitan, hakim tak adil dan macam-macam patut ditahan dalam sngkar supaya tak bahayakan orang ramai.


Anak beruk pun patut masuk sangkar sebab perangai pun dah sama. Takut-takut banyak pisang orang dilahap macam ppisang lecturer.

Hari ini bandaraya raya bersih dari beruk-beruk. Jom turun untuk lihat acara sukan antarabangsa ini.

Youcef reguigui dari Aljeria dijangka menang

Pelumba dijangka sampai pukul 4. Sebelum mereka sampai, akan ada pelbagai acara finale Le Tour De Langkawi di Dataran Merdeka .

Parking susah oleh itu naik keretapi.


No comments:

Post a Comment