Sunday, March 15, 2015

Haron Din bersuara, Nipa virus syiah tunjuk belang, Din Pudu tunjuk lalang,


Semalam Hanipa Maidin lakukan serangan berani mati terhadap Haji Hadi dan Haron Din. Yang kami lihat hanya blogger sesat anti hadith dan liberal kebaratan saja yang hargai politik kata nesta Hanipa Maidin.

Mesti berani katakan Mat Sabu syiah sesat

Dalam laporan TMI yang kami petik dari GAP SINI, Hanipa dilaporkan berkata pimpinan perlu berani menyatakan masalah yang sedang dihadapi parti bagi membolehkan ia diselesaikan.
“Saya sering tegur dalam mesyuarat, mereka yang rosakkan presiden PAS ialah mereka yang menyokong presiden bawa rebah.” .

“Mereka tidak mahu menyatakan presiden ada kelemahan, berasakan presiden semuanya sempurna. Inilah golongan yang merosakkan PAS. Dia tahu presiden lemah tetapi tak menyuarakannya.”
Takut nak jawab sebab syiah bertakiyah
Hanipa memetik kata-kata Dr Mahathir, “Beliau juga menceritakan bagaimana dalam sebuah kerajaan, apabila raja terlampau takut ditegur, suatu hari raja berbogel, orang boleh kata cantik, padahal raja berbogel.”

Hanipa juga cuba menjustifikasi pendiriannya dengan menjaja nama Nik Aziz tapi sudah langgar ajaran Nik Aziz.


Dahlah syiah sesat, mana ada class penzina jadi Presiden PAS????

MIM juga memberi komen tentang perkembangan baru PAS.


Sementara itu, Salahuddin Ayub telah keluar dari mode non commital dan sering play safe lalu kini seolah-olah dah mengambil hala tuju rakan-rakan baiknya dalam PASMA.

Nampaknya Salahuddin yang suatu masa tidak gemar dipanggil Din Puduraya oleh blogger pro UMNO dah menunjukkan ciri-ciri semulajdinya sebagai seorang yang mengikut angin dan kini layak dipanggil Din Lalang.

GAP SINI  memberi laporan:

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub berkata kini sudah tiba masanya parti itu melalui perubahan pucuk pimpinan untuk menjadikannya sebuah pertubuhan politik yang matang dalam berdepan pelbagai cabaran semasa.

Menurutnya, perubahan pucuk pimpinan perlu dilihat daripada aspek positif kerana ahli parti semakin berani menyuarakan pandangan serta hasrat mereka.

"Perubahan pucuk pimpinan (menukar presiden) tidak harus menggambarkan ketidakpercayaan kepada parti dan kepimpinan, ia perlu dilihat secara positif.


Haron Din yang baru dilantik menjadi Mursyidul am mula menyatakan pendirian menyokong Haji Hadi.

Padanlah syiah mula melenting dan lalang ni mula memebengkok.

Adakah ahli PAS ikut orang yang dihormati oleh lawan hingga Dato Najib ucapkan tahnaih atas perlantikan atau puak-puak PASMA yang tiada moral, tiada pendirian dan sesat!!!

No comments:

Post a Comment