Thursday, March 26, 2015

Blogger perlu pantau BFM; Isu Aisyah Tajuddin dah tiap-tiap hari

Orang anwar juga ...

Aishah Tajuddin DJ BFM yang menghina hukum hudud minta maaf. Kononnya dia tiada niat untuk mengherdik dan menghina agama dan kini sedar tindakannya telah menimbulkan kemarahan orang ramai.




Menurutnya, objektif sebenar video itu diterbitkan adalah untuk mempersoalkan keutamaan kerajaan PAS Kelantan dan tidak sekalipun berniat menghina Islam. “Ia mengenai politik, perkataan, perbuatan ahli politik dan tentunya tidak sekali-kali mengenai agama.

Betul ke?


Tambah lagi,


Si Bangkai bapa ini yang mohon scholarship kerajaan tapi akhirnya menentang kerajaan. Akibat ilmunya yang sesat.



Dah bapa hina Islam takkan tak Aisyah tiada niat?

Tidak heran dia reka cerita seperti modus operandi DAP. Cuit sikit terus melolong ... berlakun



Bapak bangsat ni pun ikut lepas cakap.


Tak sedar tindak tanduk aisyah menunjukkan kegagalannya mendidik anak. Itu dia tak mahu akui dan sedia jaja hal ini.



Yang turut serta melayu dan muslim yg tiada adab dan jati diri, Nama saja Muslim dan pakai tudung.



Suatu yang jelas adalah Aisyah hanya ikut skrip yang ditulis cina dan bukan Islam. Sanggup jadi baruah pada cina kapiaq yahudi bangsat.


Sapa tak tahu channel BFM 89.9 rasis, benci Islam, and pro pembangkang perusuh dan sesat akidah. Segala ulasan berita dari akhbar diberi kesimpulan atau sindiran sebagai gomen, agama Islam dan Melyu tu salah saja.

Dia ingat sementag mereka bercakap bahasa inggeris kita tak ikuti dan analisa?


Setuju benar BFM disiasat polis.


Salah seorang DJ bernama Sharaad Kutin suka meniup api perkauman.

Sharaad akan jemput pendengar berkongsi isu-isu rasis untuk sengaja diwar2kan. Dia akan pengaruhi penalifon untuk bercakap hingga sensitiviti agama dan kaum dilanggar untuk memuaskan hati pendengar yang kebanyakkannya cina dan india bandar.

Akhirnya dia membina persepsi kerajaan sebagai cepat melatah dan gopoh tak menyabar. Contohnya tindakan kerajaan untuk tarik balik passport Alvin dan Ali dikatakan sebagai melampau dan tak patut.

Sharaad pernah terang-terang mainkan isu tentang daging korban, kalimah Allah, dll isu agama, dan hak keistimewaan Melayu. Turut dipersendakan adalah isu pakai tudung di sekolah sebagaimana Aisyah hina tudung kena pakai di kelantan.

Sering keluar istilah DAP ubah.



Dalam segmen talkback pada hari kerja pada pukul 6 - 7.30 pm, host host seperti Umapagan Ampikaypagan, Caroline Oh, Ezra and Patrick Teoh juga condong untuk lakukan povokasi isu-isu agama Islam dan orang Melayu Tapi mereka cekap untuk tidak simpan save dalam podcast.

Kebanyakkan golongan Melayu profesional, muda cina dan india mendengar BFM dan terpengaruh. Sayangnya blogger pro kerajaan tak dengar BFM dan dedahkan hasut dan spin mereka.


Elok mahu cuba jawab dakwaan Aishah tapi dia bukan nak dengar dan peduli. BFM main tiap-tiap hari.

Lag pun, bapak haramjadah, anak pun sama haram.

No comments:

Post a Comment