Tuesday, December 9, 2014

Azmin terus berlakun, Penyelesaian isu mana? PC pun tak ada


Sebelum ni, dilihat menjahit pakaian dan kini jentera propaganda Azmin menghebahkan dia makan bersama mangsa banjir di Selangor.

Kenapa pula makanan mangsa banjir pun dia nsk makan? Lapor sangat ke? Dari makan makanan mangsa baik kau bawa makanan untuk mereka!

Azmin hanya meneruskan peranannya sebagai MB lakunan tetapi dimana penyelesaian isu yang ditimbulkan selama ini yang mana kebanyakkan dia juga yang timbulkan?

Baiklah isu bible diselesaikannya tapi yang lain?

Dulu Azmin dan Abdullah Sani keluar kenyataan akan bela pengurus2 PKNS yang kontrak mereka ditamatkan tiba2.

Mereka diberhentikan Tan Sri Khalid Ibrahim kerana disuspek rapat dengan Azmin. Bekas GM pun.seiring senada dengan Azmin serang Khalid. Bila nak bela mereka? Masih nak salahkan Khalid?

Suatu masa bising tentang isu pembangunan Datum Jelatek oleh PKNS. Ini berlaku dihukung kawasan parlimen Gombak. Saari Sungip pernah timbulkan isu penjualan satu bangunan pada pembeli dari China di DUN.

Apa jadinya sekarang? Apa pendirian Azmin dalam hal ini? Aktivis tempatan di Keramat dah bersuara mengatakan sanggup mati dari Datum Jelatek diteruskan.

Kenapa Azmin berdiam dan hanya berlakun sana sini sebagai Jokowi? Adakah untuk memendapkan isu?

Pelbagai pihak kata Azmin dan Teresa Kok ada kepentingan.

Suatu yang disedari adalah Azmin cuba mengelak dari mengadakan PC. Dia seolah mahu alihkan segala isu2 lama dari perhatian dengan melarikan diri dari ditanya.

Sampai sekarang isu tanah Tropicana Canal City yang harganya tipu dan dipercayai terlalu rendah sebab ada kickback kepada pelbagai pihak. Khalid yang suatu masa dipersalahkan telah nafikan dan mahu ambil tindakan.

Apa Azmin akan lakukan? Adakah Azmin cuba tutup untuk Anwar, Teresa Kok, dll?

Dulu Azmin dan DAP juga yang timbulkan isu2 tentang KIDEX dan pampasan air, tapi kini senyap.saja dan setuju.

Buatlah PC betul2 dan beri peluang wartawan tanya. Lakukan ketelusan yang sering




No comments:

Post a Comment